מתנות ליולדת: שדרוג חווית הלידה והתאוששות

מתנות ליולדת שדרוג חווית הלידה והתאוששות

מחפשים מתנות ליולדת, שוברים את הראש איזה מתנות להעניק לאנשים שאתם אוהבים. אחד השיקולים שצריך לקחת בחשבון בחיפוש המתנה הוא האם היא הופכת להיות אמא בפעם הראשונה. מה האם זקוקה לו? מה היא תעריך? אביזרים שימושים שיכולים להקל על היום יום, לעומת מתנה אישית או אולי כזו שתשפר את הרגשתה הפיזית והנפשית. החיפוש האינסופי שלנו אחרי מתנות הבחירה המושלמת. כך או כך הרכבנו לכם מספר דוגמאות למתנות שכל יולדת היתה שמחה לקבל. ואנחנו היינו שמחים להעניק לה.

לגוף ולנפש

חלוק הרחצה של זארה הום

עשוי מבד קטיפתי 100% כותנה, אין דבר יותר מהנה מלצאת ממקלחת ולהיכנס לחלוק רחצה חם רך ומפנק.

נרות ריחניים ארומתרפיים של נר טבע

משמנים אתריים המשפרים הרווחה הנפשית והפיזית באמצעות הריח שלהם, מסייעים ביצירת אווירה רגועה ונעימה בבית,. הנרות מגיעים במגוון ריחות וצבעים, כולל לבנדר, וניל ורוזמרין.

מוצרי טיפוח אישיים

סלסלה מלאה במוצרים קוסמטיים טבעיים לגוף ולפנים. ידוע שלאם הטרייה אין זמן לעצמה אז נדאג לה למוצרים שהם חזרה לטבע טיפוח אישי ביתי.

עיסוי ראש הוליסטי של  ספא ראש יפני

טיפול מרגיע המתמקד בראש, בצוואר ובכתפיים, תוך שימוש בטכניקות מסורתיות מיפן. לשחרר מתחים ולחצים מצטברים, משפר את זרימת הדם לקרקפת ומסייע בהרפיה עמוקה ותחושת רוגע ושלווה. מתנה מדהימה המאפשרת ליולדת לפנות זמן לעצמה ולמלא מצברים.

מתנות ליולדת ספא ראש יפני

מתנות עם נגיעה אישית

ספר תמונות מותאם אישית של לופה

אלבום תמונות עם תמונות מהרגעים המשמעותיים של הלידה וההריון. לתיעוד אותם רגעים חשובים שישמרו למזכרת לכל החיים, עיצוב מותאם אישית ותמונות באיכות גבוהה. הספרים זמינים בכריכות צבעוניות.

כרית נוחות עם שם התינוק של בייבי בי

כרית רכה המגיעה בצבעים עדינים ועליה רקום שם התינוק או התינוקת רקום עליה. מעניקה תמיכה ונוחות בזמן ההנקה או המנוחה עם התינוק והרקמה האישית הופכת אותה לאישית ומיוחדת.

תליון עם הטבעה של טביעת האצבע של התינוק מנוגה תכשיטי זכרונות וחלב אם

שרשרת עם תליון ועליו טביעת אצבע של התינוק/ת, מתנה שתעניק זיכרון מתמשך, אישי ויחודי. התכשיטים מגיעים בזהב, כסף וגם עם אבני חן.

מתנות ליולדת שיקלו על חיי היום יום

משאבת חלב של MoonaFit Pro 

מערכת שאיבה כפולה, אלחוטית ללא כבלים, נשלטת ע"י שלט להתאמת המהירות ונוחות מירבית. מתלבשת על החזייה באופן מושלם כך שהיולדת הטריה יכולה לשאוב מכל מקום מבלי הצורך לתכנן מראש.

מכונה להכנת בקבוק לתינוק בימבה בר

מכשיר מתקדם המכין תוך 8 שניות את בקבוק המזון האידיאלי המושלם בכמות, ריכוז וטמפרטורה בלי גושים ובלי בועות, וחוסך את ההתעסקות ליולדת הטריה.

מתנות ליולדת להזנה וחיזוק האם והרך

סלי פירות וירקות אורגניים טריים של עדן טבע מרקט

תיאור: סל מזון עם מבחר עשיר, בעלי ערכים גבוהים ומלאים בוויטמינים והמינרלים הדרושים להחלמה מהירה ובריאה. הסל כולל גם אגוזים ופירות יבשים המזינים את הגוף ותורמים לאנרגיה טבעית, לצד מוצרי מזון בריאים נוספים המעניקים ליולדת את כל מה שהיא צריכה לתזונה מאוזנת ובריאה.

'שובר ליולדת' של בריאלה

היולדת המאושרת תוכל לבחור ממגוון מנות ביתיות מחומרי גלם טריים, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלה ולבני הבית. וכך המטבח נשאר נקי והאם הטרייה יכולה ליהנות מארוחות טריות מבלי להתאמץ.

מגש סושי ממסאלס: ליולדת שחיכתה כל ההריון לאכול שוב דגים נאים

מגש סושי איכותי והטרי הכולל מגוון רחב של סוגי ורולים מיוחדים, ביניהן "רול בלו פיין" עם טונה כחולה, אננס טרי וצ'ילי חריף ו-"רול אוטומאקי" סלמון קונפי, אבוקדו וקרם פטריות כמהין. המגש שירגש כל יולדת טריה ויהיה למתנה המושלמת וכזו שהיא לא תשכח.

מתנות ליולדת מגש סושי

מתנות ליולדת דרך נפלאה להענקת תמיכה לאם

תקופת ההורות הראשונית היא מרגשת אך מאתגרת, מתנות ליולדת הן דרך נהדרת להראות תמיכה ואכפתיות לאם הטרייה. מתנות יכולות להיות מפנקות או מועילות הן יכולות להקל על חיי היומיום לחסוך זמן ואפילו להעניק רוגע ונוחות, בהתאוששות שלאחר הלידה.

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *